0 800 501 808

Мобільний додаток

mybank365

Ваш персональний фінансовий помічник

Де б ви не були, в будь-який час доби

Виконуйте всі операції онлайн 24/7

 


 

 Завантажуйте мобыльний додаток MyBank365 для зручності та швидкої перевірки актуального залишку коштів на картці, встановлення лімітів, перегляду історії платежів, здійснення платежів в інші банки

 

 

app_store        google_store

 

 

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ MyBank365

 

 

- Зручний спосіб входу: логін і пароль, графічний ключ або Face ID/Touch ID/Fingerprint

 

- Обмін повідомленнями з Банком 

- Актуальний баланс за картками та рахунками

 

- Перегляд транзакцій по будь-якому рахунку

       
       

- Переміщення коштів між власними рахунками та картками

 

- Перекази будь-яким зручним способом (за номером картки, рахунку, номером телефону)

- Платежі по Україні

 

- Легке встановлення лімітів

 

- Миттєве блокування карток при втраті

 
 
 
 
 
 
ПИТАННЯ, ЩО НАЙЧАСТІШЕ ЗАДАЮТЬСЯ КЛІЄНТОМ
 

1. Як зареєструватись в додатку?

Отримати доступ до системи MyBank365 дуже просто - треба лише пройти нескладну реєстрацію:

Крок 1. На екрані входу в додаток натисніть на кнопку РЕЄСТРАЦІЯ.

Крок 2. Вкажіть номер свого мобільного телефону і підтвердіть умови обробки інформації.

Крок 3. Створіть постійний пароль, відповідно до вимог безпеки, і підтвердіть його.

Крок 4. Вкажіть номер платіжної картки банку і натисніть кнопку ПІДТВЕРДИТИ ДОСТУП.

Надалі для входу необхідно буде вказати номер телефону (логін) і Ваш пароль.

Також, замість пароля можна використовувати touchID / FaceID.

 

2. Чи безпечно використовувати Wi-Fi в громадських місцях для роботи з MyBank365?

Додаток шифрує дані, що передаються в Банк та отримані від серверів Банку.

 

3. Чи можна за допомогою додатку зв'язатись зі співробітниками Банку?

Так. Це можна зробити 3-ма способами: написати по електронній пошті в банк, зателефонувати, написати повідомлення або зателефонувати по Viber. І все це в 1 клік з додатку.

 

4. Чи можу я користуватись MyBank365 за кордоном?

MyBank365 працює в будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет, і для здійснення активних операцій - наявність роумінгу для того, щоб мати можливість підтвердити активну операцію одноразовим паролем, який надійде на Ваш мобільний телефон у вигляді СМС повідомлення.

 

5. Що робити, якщо я забув пароль?

Якщо Ви забули пароль для входу в MyBank365, то необхідно:

1. На екрані входу в мобільний додаток натиснути кнопку у вигляді ЗНАКА ПИТАННЯ;

2. Натиснути кнопку СКИНУТИ;

3. Ввести номер телефону, підтвердити умови обробки інформації та вказати новий постійний пароль.

 

6. Що, якщо у мене вкрадуть телефон з встановленим MyBank365?

У разі крадіжки або втрати телефону, терміново повідомте про це Банк, свого персонального менеджера, або зателефонувавши в Контакт-центр Банку за телефонами +38 044 593 10 20 або 0 800 50 18 08.

 

7. Якщо я змінив номер мобільного телефону?

Необхідно повідомити новий номер телефону своєму персональному менеджеру, або Контакт-центр Банку за телефонами +38 044 593 10 20 або 0 800 50 18 08, і виконати реєстрацію облікового запису на новий номер телефону, натиснувши кнопку РЕЄСТРАЦІЯ.

 

8. Як подивитись реквізити рахунку для надання в інший банк?

Для перегляду і відправки реквізитів рахунку необхідно виконати наступні дії:

1. Перейти в деталі інформації з відповідного рахунку;

2. Натиснути на кнопку для перегляду реквізитів рахунку;

3. Натиснути кнопку відправки реквізитів рахунку;

4. За допомогою системних елементів управління вибрати програму або спосіб відправки реквізитів.

 

 

Додаткова інформація
- Політика конфіденційності мобільного додатку. Ознайомитись
- Поради з безпеки при використанні MyBank365. Ознайомитись